آخرین اخبار
کد مطلب: 125714
حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان:
شهيدان رجايي و باهنر دو الگوي ماندگار براي کارمندان است
تاریخ انتشار : 1397/06/07 20:53:23
نمایش : 1238
حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در جمع مسئولين و کارکنان ادارات شهرستان لردگان گفت: نبايد مردم را فراموش کنيم و بايد بدانيم رضايت خداوند در رضايت مردم است و بايد خدمت به مردم را افتخاري بزرگ براي خود بدانيم .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به مناسبت گرامي داشت هفته دولت و شهادت شهيدان رجايي و باهنر صبح امروز چهارشنبه ۷ شهريور ماه مراسم بزرگداشت ياد و خاطره شهداي ۸ شهريور در مصلاي بزرگ اولي الامر لردگان با حضور اقشار مختلف مردم، کارکنان و مسولين دستگاه هاي دولتي برگزار گرديد.

در اين مراسم باشکو، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: غدير روز اکمال دين است و در اين روز پيغمبر اسلام (ص) به رسالت خود عمل کرده و در منطقه غدير خم جانشين به حق خود را به مردم معرفي نمود .

حجت الاسلام تاج زاد در ادامه ضمن گرامي داشت هفته دولت گفت: انتظار مي رود مسئولان اجرايي در سطح کلان کشور و منطقه اي با الگو قرار دادن الگوهاي رفتاري اين دو شهيد گرانقدر در امور خود بتوانند بيش از پيش به مردم و نظام اسلامي ايران خدمت کنند.

وي افزود: ايام هفته دولت فرصت مغتنمي براي ارايه گزارشي از آخرين وضعيت طرح هاي عمراني به مردم است و اميدواريم مسوولان اجرايي شهرستان لردگان نيز در ايام اين هفته مردم را در جريان وضعيت طرح هاي در حال اجرا قرار دهند .

وي با بيان اينکه بايد تلاش کنيم تمام کارها براي رضاي خدا باشد چراکه عبادت محسوب مي‌شود و ثواب به‌دنبال دارد، گفت: شهيدان رجايي و باهنر چون کارها را با نام خدا و براي خدا انجام دادند به آرزوي خويش رسيدند و براي هميشه در تاريخ ماندگار شدند.

امام جمعه لردگان گفت: اگر چه طول عمر خدمات دولت شهيدان رجايي و باهنر کوتاه بود اما در همين فرصت اندک صادقانه تلاش کردند و در نهايت در همين مسير به شهادت رسيدند.

وي در پايان با اشاره به بيانات رهبرى افزود: دولت كارآمد، دولتى انقلابى است كه مبتنى بر روحيه انقلابى امور را در اختيار گرفته و كار را به پيش خواهد برد.
انتهاي پيام/630 ل



 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس